Česta pitanja
Nakon dodavanja željenih artikala u korpu i klikom na polje Dovrši kupovinu potrebno je da odaberete da li želite da nastavite kao gost ili kao registrovani korisnik - registracijom na brandpoint.rs moći ćete brže i lakše da kupujete, pratite stanje svojih porudžbenica i da steknete mnoge druge pogodnosti. U drugom koraku porudžbine potrebno je da navedete podatke za dostavu vaše porudžbine i ispunite potrebna polja ukoliko želite i R1 račun. Odabir polja Sledeći korak vodi vas na karticu za odabir načina plaćanja. Nakon ispunjavanja obaveznih polja odaberite polje Potvrdi porudžbinu. Za nekoliko minuta primićete elektronsku poštu sa pregledom porudžbenice na elektronsku adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Dostava je besplatna za sve porudžbine na području Republike Srbije i vrši se putem dostavne službe D Express. Isporuka je raspoloživa na cjelokupnoj teritoriji Republike Srbije. Poručena roba biće spakovana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe da proveri sva eventualna oštećenja i odmah da ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio i odbije da preuzme isporučenu robu na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja.
Nakon što Vaša porudžbina bude obrađena, na elektronsku poštu koju ste naveli, dobiti ćete broj pošiljke i uputstva kako istu možete da pratite.
Pošiljku možete pratiti na sledećem linku
Ako ste potvrdili porudžbinu i već ste dobili potvrdu putem elektronske pošte, porudžbina se može otkazati tako da pošaljete elektronsku poštu s naslovom OTKAZ WEB PORUDŽBINE na [email protected], a mi ćemo pokrenuti postupak otkazivanja vaše porudžbine.
Ukoliko se nakon prijema porudžbine predomislite ili vam ne odgovara model, boja ili slično, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ovlašćeni ste jednostrano da raskinete ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma prijema proizvoda. Moguće je da napravite zamenu ili dobijete povrat uplaćenog novca za Vašu porudžbinu. Kako biste izvršili povrat naručenog artikla potrebno je da pošaljete elektronsku poštu sa skeniranim računom i naslovom WEB PORUDŽBINA: POVRAT + broj porudžbine na [email protected]. Nakon prijema Vašeg artikla, kompanija BRAND POINT D.O.O. će izvršiti povrat sredstava na isti način na koji je porudžbina bila plaćena. Ukoliko ste porudžbinu platili putem opštee uplatnice/virmana potrebno je da nam pošaljete broj bankovnog računa na koji želite da Vam se izvrši povrat sredstava. Artikl možete da pošaljete poštom na adresu HOUSE OF SAMSONITE, Mercator centar, Bulevar umetnosti 4, 11070 Novi Beograd. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan da snosi sve troškove povrata proizvoda ukoliko koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora te je odgovoran za svako umanjenje vrednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Roba se može vratiti isključivo uz dostavljanje računa na uvid i obrasca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti ovde.
Trudimo se da Vaše iskustvo online kupovine bude što kvalitetnije ali ukoliko želite da reklamirate ili zamenite poručeni artikal, možete nas kontaktirati na telefon: 011/ 400 23 69 i poslati obrazac za reklamaciju putem pisane prijave na adresu elektronske pošte na [email protected] sa naslovom WEB PORUDŽBINA: REKLAMACIJA + broj porudžbine. Vaš artikal možemo da zamijenimo za isti (ako je dostupan) ili potpuno drugi artikal.
Robu možete da reklamirate ili zamenite isključivo uz podnošenje računa na uvid i obrasca koji možete preuzeti ovde.
Artikal kupljen putem Brand Point online prodavnice možete da zamenite u roku od 14 kalendarskih dana u bilo kojoj House of Samsonite / Samsonite prodavnici za artikal iste ili veće vrednosti, a doplata za razliku u ceni vrši se putem gotovine ili kartice.
Ukoliko se odlučite za zamenu putem webshopa potrebno je da pošaljete obrazac za zamenu na elektrosnku poštu [email protected] sa naslovom: WEB PORUDŽBINA: ZAMENA + broj porudžbenice. Artikal možete da zamenite za drugi artikal koji je veće ili manje vrednosti. Ukoliko je zamenski artikal veće vrednosti, dobićete podatke za uplatu razlike u ceni isključivo putem opšte uplatnice ili virmana. Ukoliko je zamenski artikal manje vrednosti tada vršimo povrat dela sredstava na isti način na koji je porudžbina inicijalno plaćena – povrat na bankovni račun ili karticu.
Roba se može zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca za zamjenu koji možete preuzeti ovdje.
Trudimo se da pružimo kvalitetnu korisničku podršku svim korisnicima webshopa brandpoint.rs te nas možete kontaktirati putem telefona 011/ 400 23 69 svaki radni dan od ponedeljka do petka od 9 do 17 časova ili putem elektronske pošte [email protected] .
BRAND POINT servis nalazi se na adresi: House of Samsonite, Mercator centar, Bulevar umetnosti 4, 11070 Novi Beograd. Ukoliko niste u mogućnosti da donesete proizvod direktno u servis možete ga ostaviti i u najbližoj House of Samsonite / Samsonite prodavnici. Ukoliko je kofer predat u jednoj od House of Samsonite / Samsonite prodavnica, vreme popravke će se produžiti za vreme potrebno za dostavu istog do adrese servisa.
Ukoliko se rezervni delovi, potrebni za popravku, nalaze na stanju Brand Point magacina u Republici Srbiji, popravka traje do 15 dana. Ukoliko rezervni deo mora da se poruči od proizvođača, popravka može potrajati do 30 ili više radnih dana u zavisnosti od raspoloživosti artikla kod dobavljača.
Samsonite servis popravlja isključivo proizvode iz svoje ponude budući da je za te brendove osigurao rezervne delove.
Pristupnicu za članstvo u House of Samsonite klubu kupaca možete ispuniti online putem ili u bilo kojoj House of Samsonite / Samsonite prodavnici. Nakon popunjavanja pristupnice, rok za dostavu House of Samsonte klub kartice na Vašu kućnu adresu je 30 dana.
Za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod na kartici vjernosti a kako biste koristili pogodnosti s iste, potrebno je skupiti bodove prema niže navedenoj skali.
TABLICA BODOVA |
|
---|---|
Bodovi |
Iznos popusta |
2000 |
5% |
4000 |
10% |
6000 |
15% |
8000 |
20% |
10000 i više |
25% |
Svaki avioprevoznik ima definisa maksimalne dimezije i težinu ručnog prtljaga pa je potrebno pogledati tablicu niže kako biste bili sigurno da ste odabrali idealan kofer za Vaše putovanje. Dimenzije se mere prema pravilu: visina x dubina x širina. Napomena: nastojimo da uvek imamo ažurirane podatke, ali svaki avioprevoznik zadržava pravo promene svojih uslova te vam savetujemo da uslove putovanja i pravila o ručnom prtljagu proverite na zvaničnim stranicama avioprevoznika kojim putujete.
Aviokompanija | Max. dimenzije | Max. težina |
Aegean Airlines | 56x45x25cm | 8kg |
Aer Lingus | 55x40x24cm | 10kg |
Aeroflot | 55x40x25cm | 10kg |
Aerolineas Argentinas | 55x35x25cm | 10kg |
Aeromexico | 56x36x23cm | 10kg |
Air Belgium | 55x35x25cm | 10kg |
Air Canada | 55x40x23cm | 10kg |
Air Caraibes | 55x40x20cm | 12kg |
Air Europa | 55x35x25cm | 10kg; |
Air France | 55x35x25cm | 12kg |
Air India | 55x40x20cm | 8kg |
Air New Zealand | Max. 118 cm | 7kg |
Air Transat | 51x40x23cm | 10kg |
Alitalia | 55x35x25cm | 8kg |
All Nippon Airways | 55x40x25cm (Max. 115 cm) | 10kg |
American Airlines | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | - |
Arkia | 55x40x20cm | 7kg |
Asiana Airlines | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 10kg |
Austrian Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
Blue1 | 55x40x23cm | 8kg |
BMI | 55x40x23cm | 12kg |
British Airways | 56x45x25cm | 23kg |
Brussels Airlines | 55x40x23cm | 12kg |
Cathay Pacific | 56x36x23cm | 7kg |
Cebu Pacific | 56x35x23cm | 7kg |
China Airlines | 56x36x23cm | 7kg |
Condor | 55x40x20cm | 6kg |
Corsair | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 12kg |
Croatia Airlines | 55x40x20cm | 8kg |
Czech Airlines | 55x45x25cm | 8kg |
Delta Airlines | 56x35x23cm (Max. 114 cm) | - |
easyJet | 56x45x25cm | - |
El Al | 56x45x25cm (Max. 115 cm) | 8kg |
Emirates | 55x38x20cm | 7kg |
Ethiopian | 55x40x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Etihad Airways | 50x40x21cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Eurowings | 55x40x23cm | 8kg |
Finnair | 56x45x25cm | 8kg |
Flybe | 55x35x20cm | 10kg |
flyNiki | 55x40x23cm | 8kg |
Germania | 55x40x20cm | 6kg |
HOP! | 55x35x25cm | 12kg |
Iberia | 56x45x25cm | 10kg |
Israir | 50x40x20cm | 8kg |
Japan Airlines | 55x40x25cm (Max. 115 cm) | 10kg |
Jet Airways | 55x35x25cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Jet2 | 56x45x25cm | 10kg |
KLM | 55x35x25cm (Max. 115 cm) | 12kg |
Korean Air | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 12kg |
LAN | 45x35x20cm | 8kg |
LOT | 55x40x23cm | 8kg |
Lufthansa | 55x40x23cm | 8kg |
Malaysia Airlines | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Monarch | 56x40x25cm | 10kg |
Norwegian | 55x40x23cm | 10kg |
Olympic Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
Philippine Airlines | Max. 115 cm | 7kg |
Qantas | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Qatar Airways | 50x37x25cm | 7kg |
Ryanair | 55x40x20cm | 10kg |
Scandinavian Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
Singapore Airlines | Max. 115 cm | 7kg |
South African Airways | 56x36x23cm | 8kg |
Swiss | 55x40x23cm | 8kg |
TAM | 55x35x25cm | 8kg |
Tap Air Portugal | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 8kg |
Thai Airways | 56x45x25cm | 7kg |
Thomas Cook | 55x40x20cm | 6kg |
Thomson | 55x40x20cm; | 5kg |
Transavia | 55x40x25cm | 10kg |
TUI | 55x40x20cm | 6kg |
TUI Fly | 55x40x25cm | 10kg |
Tunis air | Max. 115 cm | 8kg |
Tunis air | Max. 115 cm | 8kg |
Turkish Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
United Airlines | 56x35x22cm (Max. 114 cm) | - |
US Airways | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | - |
Vietnam Airlines | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Virgin Atlantic | 56x36x23cm | 10kg |
Vueling | 55x40x20cm | 10kg |
Wizz Air | 55x40x23cm | 10kg |
XL Airways | 55x35x25cm | 5kg |
Ako ste potvrdili vašu porudžbinu i već ste dobili potvrdu putem elektronske pošte, porudžbinu možete da otkažete tako što ćete poslati elektronsku poštu sa naslovom OTKAZIVANJE WEB PORUDŽBINE na [email protected], a mi ćemo zatim pokrenuti postupak otkazivanja porudžbine.
Trudimo se da Vaše iskustvo online kupovine bude što kvalitetnije, ali ukoliko želite da reklamirate ili zamenite poručeni artikal, možete nas kontaktirati na telefon: 011/ 400 23 69 i poslati obrazac za reklamaciju putem pisane prijave na adresu elektronske pošte na [email protected] sa naslovom WEB PORUDŽBINA: REKLAMACIJA + broj porudžbenice. Vaš proizvod možemo da zamenimo za isti (ako je dostupan) ili potpuno drugi artikal.
Kupljene proizvode možete da reklamirate ili zamenite isključivo uz dostavljanje računa na uvid i obrasca koji možete preuzeti ovdje.
Artikal kupljen putem Brand Point online prodavncie možete da zamenite u roku od 14 kalendarskih dana u bilo kojoj Brand Point prodavnici za artikl iste ili veće vrednosti, dok se doplata za razliku u ceni vrši putem gotovine ili platne kartice.
Ukoliko se odlučite za zamenu putem webshopa potrebno je da pošaljete popunjen obrazac za zamenu na elektronsku poštu [email protected] sa naslovom: WEB PORUDŽBINA: ZAMENA + broj porudžbenice. Artikal možete da zamenite za drugi artikal koji je veće ili manje vrednosti. Ukoliko je zamenski artikal veće vrednosti, poslaćemo Vam podatke za uplatu razlike u ceni isključivo putem opšte uplatnice ili virmana. Ukoliko je zamenski proizvod manje vrednosti tada ćemo Vam izvršiti povrat dela sredstava na isti način na koji je porudžbina inicijalno plaćena – povrat na bankovni račun ili karticu.
Roba se može zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca za zamjenu koji možete preuzeti ovdje.
Trudimo se da pružamo kvalitetnu korisničku podršku stoga nas možete kontaktirati putem telefona 011/400 23 69 svakog radnog dana od ponedeljka do petka od 9 do 17 časova ili putem elektronske pošte [email protected] .