Česta pitanja

Koji su brendovi dostupni u Brand Point webshop-u?
Kompanija Brand Point je ekskluzivni zastupnik brenda Samsonite, American Tourister i Tumi za Republiku Srbiju. U okviru našeg portfolija svoje mesto na policama pronašli su i neki od popularnih modnih i urbanih brendova: LOQI, March, Lipault, Hegdren i Disney.
Kako mogu da napravim online porudžbinu?

Nakon dodavanja željenih artikala u korpu i klikom na polje Dovrši kupovinu potrebno je da odaberete da li želite da nastavite kao gost ili kao registrovani korisnik - registracijom na brandpoint.rs moći ćete brže i lakše da kupujete, pratite stanje svojih porudžbenica i da steknete mnoge druge pogodnosti. U drugom koraku porudžbine potrebno je da navedete podatke za dostavu vaše porudžbine i ispunite potrebna polja ukoliko želite i R1 račun. Odabir polja Sledeći korak vodi vas na karticu za odabir načina plaćanja. Nakon ispunjavanja obaveznih polja odaberite polje Potvrdi porudžbinu. Za nekoliko minuta primićete elektronsku poštu sa pregledom porudžbenice na elektronsku adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Koliko iznosi poštarina za dostavu na kućnu adresu?

Dostava je besplatna za sve porudžbine na području Republike Srbije i vrši se putem dostavne službe D Express. Isporuka je raspoloživa na cjelokupnoj teritoriji Republike Srbije. Poručena roba biće spakovana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe da proveri sva eventualna oštećenja i odmah da ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio i odbije da preuzme isporučenu robu na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja.

Koji je prosečan rok za dostavu?
Rok za dostavu Vaše porudžbine je 1 - 3 radna dana od datuma obrade porudžbenice odnosno datuma kada dobijete elektronski račun na Vašu adresu elektronske pošte.
Kako mogu da pratim svoju pošiljku?

Nakon što Vaša porudžbina bude obrađena, na elektronsku poštu koju ste naveli, dobiti ćete broj pošiljke i uputstva kako istu možete da pratite.

Pošiljku možete pratiti na sledećem linku

Kako mogu da otkažem svoju porudžbinu?

Ako ste potvrdili porudžbinu i već ste dobili potvrdu putem elektronske pošte, porudžbina se može otkazati tako da pošaljete elektronsku poštu s naslovom OTKAZ WEB PORUDŽBINE na [email protected], a mi ćemo pokrenuti postupak otkazivanja vaše porudžbine.

Kako mogu da izvršim povrat artikla?

Ukoliko se nakon prijema porudžbine predomislite ili vam ne odgovara model, boja ili slično, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ovlašćeni ste jednostrano da raskinete ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma prijema proizvoda. Moguće je da napravite zamenu ili dobijete povrat uplaćenog novca za Vašu porudžbinu. Kako biste izvršili povrat naručenog artikla potrebno je da pošaljete elektronsku poštu sa skeniranim računom i naslovom WEB PORUDŽBINA: POVRAT + broj porudžbine na [email protected]. Nakon prijema Vašeg artikla, kompanija BRAND POINT D.O.O. će izvršiti povrat sredstava na isti način na koji je porudžbina bila plaćena. Ukoliko ste porudžbinu platili putem opštee uplatnice/virmana potrebno je da nam pošaljete broj bankovnog računa na koji želite da Vam se izvrši povrat sredstava. Artikl možete da pošaljete poštom na adresu HOUSE OF SAMSONITE, Mercator centar, Bulevar umetnosti 4, 11070 Novi Beograd. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan da snosi sve troškove povrata proizvoda ukoliko koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora te je odgovoran za svako umanjenje vrednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Roba se može vratiti isključivo uz dostavljanje računa na uvid i obrasca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti ovde.

Kako mogu da reklamiram artikal koji je oštećen?

Trudimo se da Vaše iskustvo online kupovine bude što kvalitetnije ali ukoliko želite da reklamirate ili zamenite poručeni artikal, možete nas kontaktirati na telefon: 011/ 400 23 69 i poslati obrazac za reklamaciju putem pisane prijave na adresu elektronske pošte na [email protected] sa naslovom WEB PORUDŽBINA: REKLAMACIJA + broj porudžbine. Vaš artikal možemo da zamijenimo za isti (ako je dostupan) ili potpuno drugi artikal.

Robu možete da reklamirate ili zamenite isključivo uz podnošenje računa na uvid i obrasca koji možete preuzeti ovde.

Kako mogu da zamenim određeni artikal?

Artikal kupljen putem Brand Point online prodavnice možete da zamenite u roku od 14 kalendarskih dana u bilo kojoj House of Samsonite / Samsonite prodavnici za artikal iste ili veće vrednosti, a doplata za razliku u ceni vrši se putem gotovine ili kartice.

Ukoliko se odlučite za zamenu putem webshopa potrebno je da pošaljete obrazac za zamenu na elektrosnku poštu [email protected] sa naslovom: WEB PORUDŽBINA: ZAMENA + broj porudžbenice. Artikal možete da zamenite za drugi artikal koji je veće ili manje vrednosti. Ukoliko je zamenski artikal veće vrednosti, dobićete podatke za uplatu razlike u ceni isključivo putem opšte uplatnice ili virmana. Ukoliko je zamenski artikal manje vrednosti tada vršimo povrat dela sredstava na isti način na koji je porudžbina inicijalno plaćena – povrat na bankovni račun ili karticu.

Roba se može zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca za zamjenu koji možete preuzeti ovdje.

Kome mogu da se obratim ako imam tehničkih poteškoća prilikom online kupovine?

Trudimo se da pružimo kvalitetnu korisničku podršku svim korisnicima webshopa brandpoint.rs te nas možete kontaktirati putem telefona 011/ 400 23 69 svaki radni dan od ponedeljka do petka od 9 do 17 časova ili putem elektronske pošte [email protected] .

Ako kupujem online, mogu li da dobijem R1 račun?
R1 račun možete zatražiti prilikom ispunjavanja obaveznih polja za dostavu vaše pošiljke. Dovoljno je da označite polje pored R1 računa nakon čega je potrebno da ispunite podatke na koju kompaniju će glasiti račun.
Mogu li online porudžbinu da platim kombinovanim načinom plaćanja?
Prilikom online narudžbe moguće je odabrati isključivo jedan način plaćanja – kartica, opšta uplatnica/virman ili pouzećem.
Gde se nalazi Samsonite servis i koji je rok za popravku?

BRAND POINT servis nalazi se na adresi: House of Samsonite, Mercator centar, Bulevar umetnosti 4, 11070 Novi Beograd. Ukoliko niste u mogućnosti da donesete proizvod direktno u servis možete ga ostaviti i u najbližoj House of Samsonite / Samsonite prodavnici. Ukoliko je kofer predat u jednoj od House of Samsonite / Samsonite prodavnica, vreme popravke će se produžiti za vreme potrebno za dostavu istog do adrese servisa.

Ukoliko se rezervni delovi, potrebni za popravku, nalaze na stanju Brand Point magacina u Republici Srbiji, popravka traje do 15 dana. Ukoliko rezervni deo mora da se poruči od proizvođača, popravka može potrajati do 30 ili više radnih dana u zavisnosti od raspoloživosti artikla kod dobavljača.  

Samsonite servis popravlja isključivo proizvode iz svoje ponude budući da je za te brendove osigurao rezervne delove.

Koje popravke pokriva garancija?
Garancija na proizvod pokriva isključivo fabričke greške u proizvodnji (na primer: neispravni točkovi, neispravna ručka, neispravna šifra kofera). Mehanička oštećenja nastala prilikom putovanja moraju da se prijave npr. aviokompaniji koja traži izjavu tj. procenu ovlašćenog servisa o ceni popravke, ili ukoliko popravka nije moguća, izjavu o nemogućnosti popravke.
Šta da radim ukoliko zaboravim šifru kofera ili izgubim ključ od katanca?
Ukoliko zaboravite šifru kofera savetujemo da se javite u ovlašćeni Samsonite servis na adresi House of Samsonite, Mercator centar, Bulevar umetnosti 4, 11070 Novi Beograd. Ukoliko izgubite ključ od katanca, savetujemo da se obratite isključivo u Samsonite servis kako bismo vam mehaničkim putem uklonili katanac bez dodatnih oštećenja na Vašem koferu.
Kako mogu da postanem član House of Samsonite kluba kupaca?

Pristupnicu za članstvo u House of Samsonite klubu kupaca možete ispuniti online putem ili u bilo kojoj House of Samsonite / Samsonite prodavnici. Nakon popunjavanja pristupnice, rok za dostavu House of Samsonte klub kartice na Vašu kućnu adresu je 30 dana.

Šta je potrebno da mogu da kupujem sa popustom?

Za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod na kartici vjernosti a kako biste koristili pogodnosti s iste, potrebno je skupiti bodove prema niže navedenoj skali.

TABLICA BODOVA

Bodovi

Iznos popusta

2000

5%

4000

10%

6000

15%

8000

20%

10000 i više

25%

 

Kako mogu da proverim stanje na svojoj klub kartici?
Stanje bodova možete proveriti ovde.
Mogu li House of Samsonite klub karticu da koristim za kupovinu artikala koji su na akciji?
Popust koji ostvarujete putem House of Samsonite klub kartice nije moguće primeniti na artikle koji su već na sniženju, ali ukoliko napravite porudžbinu, iznos računa te kupovine biće vam dodati na vašu klub karticu.
Mogu li da iskoristim više klub kartica za umanjenje jednog računa?
Kombinovanje dve ili više klub kartica za umanjenje iznosa jednog računa nije moguće.
Mogu li da dobijem klub karticu koja glasi na pravno lice?
Klub kartice se izdaju isključivo fizičkim licima i prema tome mogu glasiti isključivo na fizička lica.
Da li je li kupovina putem Brand Point web stranice sigurna?
Prilikom plaćanja na našoj web prodavnici koristite AllSecure – napredni sistem za sigurne transakcije putem platnih kartica. AllSecure osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u AllSecure platni formular. Platni podaci prosleđuju se u šiframa od Vašeg web pretraživača do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša prodavnica nikada ne dolazi u kontakt sa potpunim podacima na Vašoj platnoj kartici. Takođe, podaci su nedostupni čak i zaposlenima AllSecure sistema. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. AllSecure zadovoljava sve zahteve vezane za sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brendova, odnosno posluje u skladu sa normom – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama navedenim u 3-D Secure program Vaša banka pored validnosti same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Mogu li da koristim klub karticu prilikom kupovine putem webshop-a?
Trenutno nije omogućena ova usluga.
Kako mogu da postavim novu šifru na koferu?
Za postavku šifre na koferu, kontaktirajte neku od naših prodavnica kako biste dobili precizno uputstvo jer podešavanje može da varira od proizvoda ili kolekcije.
Šta da radim ukoliko mi se kofer ošteti na aerodromu?
Ukoliko ste primetili da je šteta na koferu nastala na aerodromu, potrebno je da oštećenje na licu mesta prijavite aerodromskoj službi izgubljeno/nađeno. Tom prilikom dobijate potvrdu o nastalom oštećenju i sa njom možete da dođete u ovlašćeni Samsonite servis. Naši zaposleni u servisu utvrdiće da li je oštećenje moguće ili popraviti ili ne i tom prilikom dobićete potvrdu od House of Samsonite ovlašćenog servisa uz koju imate mogućnost da zahtevate naknadu štete od aerodroma. Kao ovlašćeni Samsonite servis, potvrdu smo u mogućnosti da izdamo isključivo za kofere iz Samsonite portfolija (Samsonite, American Tourister, Tumi i Lipault).
Šta ako mi pukne kofer ili zaboravim šifru dok sam u inostranstvu?
Ukoliko ste vlasnik kofera iz Samsonite portfolija (Samsonite, American Tourister, Tumi, Lipault) savetujemo Vam da se obratite u najbliži ovlašćeni servis. Samsonite ovlašćeni servis potražite na linku u produžetku: https://shop.samsonite.com/serviceandrepairs.html
Koje su dimenzije kofera za ručni prtljag?

Svaki avioprevoznik ima definisa maksimalne dimezije i težinu ručnog prtljaga pa je potrebno pogledati tablicu niže kako biste bili sigurno da ste odabrali idealan kofer za Vaše putovanje. Dimenzije se mere prema pravilu: visina x dubina x širina. Napomena: nastojimo da uvek imamo ažurirane podatke, ali svaki avioprevoznik zadržava pravo promene svojih uslova te vam savetujemo da uslove putovanja i pravila o ručnom prtljagu proverite na zvaničnim stranicama avioprevoznika kojim putujete.

 

Maksimalne spoljne dopuštene dimenzije i težina kofera u ekonomskoj klasi za ručni prtljag
Aviokompanija Max. dimenzije Max. težina
Aegean Airlines 56x45x25cm 8kg
Aer Lingus 55x40x24cm 10kg
Aeroflot 55x40x25cm 10kg
Aerolineas Argentinas 55x35x25cm 10kg
Aeromexico 56x36x23cm 10kg
Air Belgium 55x35x25cm 10kg
Air Canada 55x40x23cm 10kg
Air Caraibes 55x40x20cm 12kg
Air Europa 55x35x25cm 10kg;
Air France 55x35x25cm 12kg
Air India 55x40x20cm 8kg
Air New Zealand Max. 118 cm 7kg
Air Transat 51x40x23cm 10kg
Alitalia 55x35x25cm 8kg
All Nippon Airways 55x40x25cm (Max. 115 cm) 10kg
American Airlines 56x36x23cm (Max. 115 cm) -
Arkia 55x40x20cm 7kg
Asiana Airlines 55x40x20cm (Max. 115 cm) 10kg
Austrian Airlines 55x40x23cm 8kg
Blue1 55x40x23cm 8kg
BMI 55x40x23cm 12kg
British Airways 56x45x25cm 23kg
Brussels Airlines 55x40x23cm 12kg
Cathay Pacific 56x36x23cm 7kg
Cebu Pacific 56x35x23cm 7kg
China Airlines 56x36x23cm 7kg
Condor 55x40x20cm 6kg
Corsair 55x40x20cm (Max. 115 cm) 12kg
Croatia Airlines 55x40x20cm 8kg
Czech Airlines 55x45x25cm 8kg
Delta Airlines 56x35x23cm (Max. 114 cm) -
easyJet 56x45x25cm -
El Al 56x45x25cm (Max. 115 cm) 8kg
Emirates 55x38x20cm 7kg
Ethiopian 55x40x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Etihad Airways 50x40x21cm (Max. 115 cm) 7kg
Eurowings 55x40x23cm 8kg
Finnair 56x45x25cm 8kg
Flybe 55x35x20cm 10kg
flyNiki 55x40x23cm 8kg
Germania 55x40x20cm 6kg
HOP! 55x35x25cm 12kg
Iberia 56x45x25cm 10kg
Israir 50x40x20cm 8kg
Japan Airlines 55x40x25cm (Max. 115 cm) 10kg
Jet Airways 55x35x25cm (Max. 115 cm) 7kg
Jet2 56x45x25cm 10kg
KLM 55x35x25cm (Max. 115 cm) 12kg
Korean Air 55x40x20cm (Max. 115 cm) 12kg
LAN 45x35x20cm 8kg
LOT 55x40x23cm 8kg
Lufthansa 55x40x23cm 8kg
Malaysia Airlines 56x36x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Monarch 56x40x25cm 10kg
Norwegian 55x40x23cm 10kg
Olympic Airlines 55x40x23cm 8kg
Philippine Airlines Max. 115 cm 7kg
Qantas 56x36x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Qatar Airways 50x37x25cm 7kg
Ryanair 55x40x20cm 10kg
Scandinavian Airlines 55x40x23cm 8kg
Singapore Airlines Max. 115 cm 7kg
South African Airways 56x36x23cm 8kg
Swiss 55x40x23cm 8kg
TAM 55x35x25cm 8kg
Tap Air Portugal 55x40x20cm (Max. 115 cm) 8kg
Thai Airways 56x45x25cm 7kg
Thomas Cook 55x40x20cm 6kg
Thomson 55x40x20cm; 5kg
Transavia 55x40x25cm 10kg
TUI 55x40x20cm 6kg
TUI Fly 55x40x25cm 10kg
Tunis air Max. 115 cm 8kg
Tunis air Max. 115 cm 8kg
Turkish Airlines 55x40x23cm 8kg
United Airlines 56x35x22cm (Max. 114 cm) -
US Airways 56x36x23cm (Max. 115 cm) -
Vietnam Airlines 56x36x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Virgin Atlantic 56x36x23cm 10kg
Vueling 55x40x20cm 10kg
Wizz Air 55x40x23cm 10kg
XL Airways 55x35x25cm 5kg

 

Mogu li da napravim porudžbinu iz inostranstva?
Nažalost ova usluga nije moguća. Porudžbinu možete da napravite iz bilo kog dela sveta, ali se dostava vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Kako mogu da otkažem svoju porudžbinu?

Ako ste potvrdili vašu porudžbinu i već ste dobili potvrdu putem elektronske pošte, porudžbinu možete da otkažete tako što ćete poslati elektronsku poštu sa naslovom OTKAZIVANJE WEB PORUDŽBINE na [email protected], a mi ćemo zatim pokrenuti postupak otkazivanja porudžbine.

Kako mogu da reklamiram oštećeni proizvod?

Trudimo se da Vaše iskustvo online kupovine bude što kvalitetnije, ali ukoliko želite da reklamirate ili zamenite poručeni artikal, možete nas kontaktirati na telefon: 011/ 400 23 69 i poslati obrazac za reklamaciju putem pisane prijave na adresu elektronske pošte na [email protected] sa naslovom WEB PORUDŽBINA: REKLAMACIJA + broj porudžbenice. Vaš proizvod možemo da zamenimo za isti (ako je dostupan) ili potpuno drugi artikal.

Kupljene proizvode možete da reklamirate ili zamenite isključivo uz dostavljanje računa na uvid i obrasca koji možete preuzeti ovdje.

Kako mogu da zamenim proizvod za neki drugi?

Artikal kupljen putem Brand Point online prodavncie možete da zamenite u roku od 14 kalendarskih dana u bilo kojoj Brand Point prodavnici za artikl iste ili veće vrednosti, dok se doplata za razliku u ceni vrši putem gotovine ili platne kartice.

Ukoliko se odlučite za zamenu putem webshopa potrebno je da pošaljete popunjen obrazac za zamenu na elektronsku poštu [email protected] sa naslovom: WEB PORUDŽBINA: ZAMENA + broj porudžbenice. Artikal možete da zamenite za drugi artikal koji je veće ili manje vrednosti. Ukoliko je zamenski artikal veće vrednosti, poslaćemo Vam podatke za uplatu razlike u ceni isključivo putem opšte uplatnice ili virmana. Ukoliko je zamenski proizvod manje vrednosti tada ćemo Vam izvršiti povrat dela sredstava na isti način na koji je porudžbina inicijalno plaćena – povrat na bankovni račun ili karticu.

Roba se može zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca za zamjenu koji možete preuzeti ovdje.

Kome mogu da se obratim ako imam tehničkih poteškoća prilikom poručivanja?

Trudimo se da pružamo kvalitetnu korisničku podršku stoga nas možete kontaktirati putem telefona 011/400 23 69 svakog radnog dana od ponedeljka do petka od 9 do 17 časova ili putem elektronske pošte [email protected] .

Mogu li da koristim klub karticu prilikom kupovine putem webshop-a?
Ova usluga trenutno nije dostupna.
Kako mogu da postavim novu šifru na koferu?
Ukoliko želite da postavite ili promenite šifru na koferu, nabolje je da kontaktirate neku od naših prodavnica jer postavka šifre može da se razlikuje od modela ili kolekcije proizvoda.